Álomszép 41mm-es unisex,fekete kerámia tokos,dupla zafírüveges,belül kaucsuk kívül csillogó lakkbőr szíjas Hublot Big Bang Shiny All Black gyári fekete 114 db briliánssal a lünettán + 8db nagyobb méretűvel a számlapon dobozában,elektronikus garancia kártyájával,kártyaolvasóval makulátlan,leszervizelt műszaki és esztétikai állapotban ,gyári lengéssel,világvezető áron eladó,cserélhető.A fekete gyémántok természetes gyémántok,melyeket egy mesterséges eljárással tesznek teljesen homogén anyagú fekete gyémánttá,majd briliánsá csiszolják őket,hogy ugyan úgy vessék a fényt és ugyan olyan karcolhatatlan,kemények legyenek,mint fehér társaik.Ha egy különleges megjelenésű csodára vágyik nagyon magas bolti listaárral és nem szeretné,hogy szembe jöjjön akkor megtalálta álmai óráját.A fotók nem adják vissza az óra valódi megjelenését.Ref.száma:341.CX.1210.VR.1100.Kérem tekintse meg további óráimat!
Hublot Big Bang Shiny All Black brilles komplett
Adatlap
- Fizetési mód készpénz
- Szállítási mód személyes átvétel
Hublot Big Bang Shiny All Black brilles komplett
Hublot órát keresel vagy eladnál?
Nálunk hirdethetsz vagy megtalálhatod a tökéletes modellt! Böngéssz hirdetéseink között most!
Hublot
1980 : Carlo Crocco elindította a Hublotot.
A Hublot első bevezetése új utat tört meg az óragyártásban, amikor az aranyat, egy nemesfémet, gumival párosította. Az előlap egy hajó lőrésének jellegzetes formáját öltötte: franciául hublot. 2004- ben Jean-Claude Bivert nevezték ki a márka vezérigazgatójává. Ez a nagyobb, mint életű figura még tovább vitte az anyagok kombinálásának eredeti koncepcióját, mint “The Art of Fusion”. A Big Bang, a márka zászlóshajó kollekciója az 1980- ban piacra dobott Hublot órától vette a jelet . Azonnal elnyerte a Legjobb formatervezési díjat a Grand Prix d’Horlogerie de Genève-en. Nem sokkal ezután csatlakozott hozzá a King Power kollekció, majd később a Classic Fusion termékcsalád, amelyet az extra vékony UNICO házon belüli mozgások vezéreltek. 2006- bana márka piacra dobta Big Bang All Blackjét, és ezzel bevezette a teljesen fekete óra innovatív koncepcióját. Ugyanolyan szenzációsak voltak az egymillió dolláros órák: teljesen fehér vagy fekete gyémántokkal vannak kirakva, pontosan ennyibe kerültek. A márka továbbra is befektet a kutatásba és fejlesztésbe, kutatás-fejlesztési részlegének élén Matthias Buttet áll. A Lausanne Szövetségi Technológiai Intézettel (EPFL) is egyesítette erőit, hogy 24 karátos aranyból és kerámiából (bór-karbid) új ötvözetet fejlesszen ki, amelynek keménysége közel 1000 Vickers. Ez a “varázsarany” 2011 végén került a nyilvánosság elé , amikor is Hublot tiszteletét fejezte ki az Antikythera mechanizmus, az ókori görög kozmográf előtt, amelyet a márka úgy miniatürizált, hogy beleférjen egy karórába.
A Hublot a marketing jelentős befektetője. 2010- ben a FIFA hivatalos órája, a következő két labdarúgó-világbajnokság hivatalos időmérője, valamint a Forma-1 hivatalos órásmestere lett. 2012-ben a márka a Ferrari óragyártó partnerévé vált a Ferrari és a Hublot összes tevékenységére kiterjedő megállapodás értelmében. mind a márka imázsát, mind a két cég kereskedelmi tevékenységét tekintve. A Hublot minden évben kiad egy vagy két Ferrari különleges sorozatot, és világszerte minden Ferrari eseményen jelen van.
Közel 30 év független márka után 2008- ban a Hublot az LVMH tulajdonába került. Ezzel kezdetét vette a vertikális integráció egy új gyártóüzem megnyitásával a svájci Nyonban, amelyet az évek során fokozatosan bővítettek. Lehetővé tette a Hublot számára, hogy saját kronográf szerkezetet gyártson a számlap oldalán integrált oszlopkerékkel, amelyet UNICO néven ismernek. A Hublotnak saját Grandes Compplications részlege is van, amely mintegy 30 óragyártót, prototípuskészítőt, galvanizálót és mérnököt vett fel a korábbi beszállító BNB Concepttől.
Forrás:ITT
#hublot #bigbang
karóra adás-vétel