Hublot big bang king power split second vendome boutique „all black blue” 50 darabos! special edition hatalmas 48mm-es fekete kerámia tokos,járástartalék kijelzős,a számlap felőli oldalon látszódó kapcsolókerék vezérlésű rattrapante stopperes csoda dobozában könyvével gyári garancia+szervizgarancia kártyájával két gyári szíjjal amiből az egyik belül kaucsuk,kívül kroko a másik teljesen kaucsuk szuper áron eladó,cserélhető.Ref.száma:709.CI.1190.GR. Nem összekeverendő a sima mezei modelekkel.A cég ilyen méretű órákat már nem gyárt,csak a másodlagos piacon lehet hozzájutni 45mm feletti darabokhoz így befektetésnek,gyűjteménybe is ideális darab lehet.Kérem tekintse meg további óráimat!
Hublot big bang king 48 split second vendome kerámia
Adatlap
- Stílus sportos
- Nem férfi
- Számlap típusa analóg
- Óratok átmérője 48 mm
- Működése automata
- Szíj fajtája bőr, kaucsuk
- Limitált széria igen
- Fizetési mód készpénz
- Szállítási mód személyes átvétel
Hublot big bang king 48 split second vendome kerámia
Hublot
1980 : Carlo Crocco elindította a Hublotot.
A Hublot első bevezetése új utat tört meg az óragyártásban, amikor az aranyat, egy nemesfémet, gumival párosította. Az előlap egy hajó lőrésének jellegzetes formáját öltötte: franciául hublot. 2004- ben Jean-Claude Bivert nevezték ki a márka vezérigazgatójává. Ez a nagyobb, mint életű figura még tovább vitte az anyagok kombinálásának eredeti koncepcióját, mint „The Art of Fusion”. A Big Bang, a márka zászlóshajó kollekciója az 1980- ban piacra dobott Hublot órától vette a jelet . Azonnal elnyerte a Legjobb formatervezési díjat a Grand Prix d’Horlogerie de Genève-en. Nem sokkal ezután csatlakozott hozzá a King Power kollekció, majd később a Classic Fusion termékcsalád, amelyet az extra vékony UNICO házon belüli mozgások vezéreltek. 2006- bana márka piacra dobta Big Bang All Blackjét, és ezzel bevezette a teljesen fekete óra innovatív koncepcióját. Ugyanolyan szenzációsak voltak az egymillió dolláros órák: teljesen fehér vagy fekete gyémántokkal vannak kirakva, pontosan ennyibe kerültek. A márka továbbra is befektet a kutatásba és fejlesztésbe, kutatás-fejlesztési részlegének élén Matthias Buttet áll. A Lausanne Szövetségi Technológiai Intézettel (EPFL) is egyesítette erőit, hogy 24 karátos aranyból és kerámiából (bór-karbid) új ötvözetet fejlesszen ki, amelynek keménysége közel 1000 Vickers. Ez a „varázsarany” 2011 végén került a nyilvánosság elé , amikor is Hublot tiszteletét fejezte ki az Antikythera mechanizmus, az ókori görög kozmográf előtt, amelyet a márka úgy miniatürizált, hogy beleférjen egy karórába.
A Hublot a marketing jelentős befektetője. 2010- ben a FIFA hivatalos órája, a következő két labdarúgó-világbajnokság hivatalos időmérője, valamint a Forma-1 hivatalos órásmestere lett. 2012-ben a márka a Ferrari óragyártó partnerévé vált a Ferrari és a Hublot összes tevékenységére kiterjedő megállapodás értelmében. mind a márka imázsát, mind a két cég kereskedelmi tevékenységét tekintve. A Hublot minden évben kiad egy vagy két Ferrari különleges sorozatot, és világszerte minden Ferrari eseményen jelen van.
Közel 30 év független márka után 2008- ban a Hublot az LVMH tulajdonába került. Ezzel kezdetét vette a vertikális integráció egy új gyártóüzem megnyitásával a svájci Nyonban, amelyet az évek során fokozatosan bővítettek. Lehetővé tette a Hublot számára, hogy saját kronográf szerkezetet gyártson a számlap oldalán integrált oszlopkerékkel, amelyet UNICO néven ismernek. A Hublotnak saját Grandes Compplications részlege is van, amely mintegy 30 óragyártót, prototípuskészítőt, galvanizálót és mérnököt vett fel a korábbi beszállító BNB Concepttől.
Forrás:ITT
#hublot #bigbang
karóra adás-vétel