Barion Pixel

Maserati Stile

A HASZNÁLT-ÓRA.HU piactér üzemeltetői nem vállalnak felelősséget a hirdetések valóságtartalmáért! Kérjük, legyen körültekintő a vásárlások során!
Használt Maserati karóra. A hirdetés feladási dátuma: 2025.05.26.
Adatlap
  • Stílus hétköznapi
  • Nem férfi
  • Számlap típusa analóg
  • Óratok átmérője 45 mm
  • Funkciók Zafírüveg
  • Működése kvarc
  • Szíj szélessége 23 mm
  • Szíj fajtája Fém
  • Vízállóság 100 méter – 10 bar – 10ATM
  • Limitált széria nem
  • Fizetési mód átutalás, készpénz
  • Szállítási mód Foxpost

Maserati Stile

Maserati Stile férfi karóra R8873642001 egy kerek formájú, arany színű nemesacél óratokkal, fekete analóg számlappal és arany nemesacél szíjjal rendelkező sportos Maserati karóra. Az óra elemmel működő kvarc szerkezettel és 10 ATM vízállósággal rendelkezik, tehát fürdésre, úszásra használható

Maserati órát keresel vagy eladnál?

Nálunk hirdethetsz vagy megtalálhatod a tökéletes modellt! Böngéssz hirdetéseink között most!

Maserati

A Maserati-történet Rodolfo Maserati vasúti dolgozóval, feleségével, Carolina Losi-val és hét Maserati-gyerekkel kezdődik, akik mind öröklik apjuk szenvedélyét a sebesség és a precíziós technika iránt. Az autóik iránt érzett dizájn megtalálható az órikban is, ez a vezérvonala a Maserati óráknak. A műszaki tökéletesség és a részletekre való odafigyelés, amelyet a Maserati minden egyes elkészített autójának szentel, ide tartozik a kronográfokban. A Maserati történetének és tervezésének leg ikonikusabb elemeit ezekben az eredeti, ízléses alkotásokban ragadták meg.

Autóiparban elért sikereik

1914. december 1.: Alfieri, Ettore és Ernesto Maserati megnyitja a „Società Anonima Officine Alfieri Maserati” autós műhelyét az 1-es épületnél, a bolognai de’Pepoli útján. Öt hónappal később Olaszország háborúban van, és a testvérek technikai találékonyságát tesztelik.

1926: a téli hónapokban Alfieri, Ernesto és Ettore fáradhatatlanul dolgoznak az első eredeti alkotásukon: a Tipo 26. Ez az első Maserati nevű autó, és büszkén mutatja be a hamarosan híres Trident logót.

1929. szeptember 28.: Borzacchini, az olaszországi Cremonában, a 16-hengeres V4 kerekén állítja be az új C osztályú világrekordot, 10 km-re repülve 246,069 km / h sebességgel. Ez a rekord 1937-ig áll fenn.

1937. május 1.: Adolfo Orsi, a Modena vállalkozója megvásárolja a Maserati-t a Maserati testvérektől.

1939. május 30 .: Wilbur Shaw, a „Boyle Special” 8 CTF kormánykerékén nyeri az Indianapolis 500-at 185.131 km / h (115.035 mph) átlagsebességgel.

1939. szeptember 1.: A Cég hivatalosan Bolognából Modenába költözött a gyárba 322 viale Ciro Menotti útján.

1940. május 30 .: ugyanazon autó kormányánál Wilbur Shaw a Indianapolis 500-at nyeri meg egymást követő alkalommal, 183,911 km / h (114,227 mph) sebességgel.

1947: az A6005 kerül bemutatásra a genfi ​​autókiállításon. A Pininfarina által tervezett autó az Alfieri és a hengerek száma alapján lett elnevezve. Ez az első autó, amelyet napi használatra szántak, nem pedig versenyzésre, és óriási siker.

1950
A Maserati csoda
1957: a 3500 GT a Genfi Autószalonon kerül bemutatásra, és a termelési szinteket úgy méretezik, hogy megfeleljenek a nagy turisták egyre növekvő igényének.

1957. augusztus 4 .: A híres Nürburgringön Juan Manuel Fangio nyeri a német GP-t a 250 F kerekén. Ezzel a győzelmével Fangio elnyeri a Forma-1 világbajnoki címét – ötödik, a Márka második.

1960
La Dolce Vita ikonok

1963: az első Quattroporte bemutatásra kerül a torinói autókiállításon, amely egy teljesen új kategóriát mutat be a piacon: a luxus sportkocsi szedánt.

1966: az első Ghibli, amelyet Giorgetto Giugiaro tervez, bemutatják a torinói autókiállításon.

1970
Egy új autó remekmű

1971: a Maserati Bora, a Giugiaro remekműveinek egyike, kerül bemutatásra a Genfi Autószalonon. Adolfo Maserati és fia, Omar úgy érzi, hogy nincsenek helyükön az új Maseratiban, és lemondnak.

1980
Elnöki márka
Az 1980-as években új autó került bemutatásra: a Maserati Biturbo. Gyönyörű és rendkívül nagy teljesítményű, a 6 hengeres, 1,996 cm3-es két kompresszorral képes 215 km / h sebességet elérni.
Az Olasz Köztársaság elnöke, Sandro Pertini, a Quattroporte III-at választja elnöki limuzinjává.

1990
A Trident háza megfelel a Prancing Lónak

1993: az elképzelhetetlen hamarosan megtörténik. Két történelmi rivális, a Trident és a Prancing Ló – a Maserati és a Ferrari – készül összefogni. A partnerség felülmúlja történelmi riválisaikat.

1998: A 3200 GT-t, a Giorgetto Giugiaro által tervezett kupát Ferrari motorral mutatják be a Párizsi Autószalonon. Ez végül a ikonikus Spyder-t hozza létre, egy autó, amely hamarosan a Márka diadalmas visszatérését jelzi az Egyesült Államokba.

2000-es évek
Globális ikonra

2003. szeptember 9 .: a frankfurti autókiállításon a Quattroporte ötödik családját mutatják be. Ez az első Maserati, amelyet Pininfarina tervezett 50 év alatt.

2007, március 5.: A Genfi Autószalon a Pasefarina által tervezett GranTurismo, a Cég új nagy turnéjának világpremierje.

2010-es évek
Növekedés és diverzifikáció

2013: A Detroiti Autószalon a hatodik generációs Quattroporte világszerte történő bemutatásának helyszíne, míg a Ghibli, egy újjáépített és vadul sikeres közepes méretű szedán, a sanghaji Autószalonon kerül bemutatásra.

2014: A Márka a Genfi Autószalonon bemutatja az Alfieri koncepcióautóját, és ünnepli a centenáriumi évfordulóját.

2016 és 2017: a márka folytatja az innovációt, köszönhetően a Levante, a SUV Cég indulásának a genfi ​​autókiállításon, valamint az átalakított GranTurismo és GranCabrio bemutatásának a Speedwood Goodwood Fesztiválon.

Forrás:https://www.maserati.com/international/en/brand/our-story/history-timeline

#maserati #karóra

karóra adás-vétel