Sector

Már 1973- ban megalapították ezt a Sector Group SA tulajdonában lévő sportóra-márkát, de csak az 1980-as években az agresszív és nagyon férfias modellek révén fokozottabban felhívta a figyelmet, először Olaszországban, majd azután is más országokban.

„”No Limits”” ágazat

No Limits kampánya révén a márka ismeretlen hírnevet szerzett magának és nagy figyelmet fordított a sikerre. A stílus csak a tökéletes marketing tankönyveként írható le. Csak az extrém extrém sportolókkal működtek együtt, akik aktívan részt vettek a legnehezebb és legmerészebb tudományágakban, mint például a szabadon mászás, ejtőernyőzés a szélsőséges helyzetekből, apnearekord búvárkodás , az Atlanti-óceán átkelése és más solo extrém sportok, amelyek túlmutatnak a korábban ismertté. . Ezeket a reklámhordozókat ezután összekapcsolták a márkával és a No Limits szlogennel is . Mindez viszont tökéletesen megfelel az órák imázsának, amelyeket megkülönböztető és feltűnő dizájnnal terveztek.

Az ágazat legtöbb modellje ETA- kvarcmozgatással rendelkezik , magasabb árszintben vannak olyan modellek is, amelyekben az ETA automatikus tekercseléssel mechanikusan mozog .

A 2001 befektetési csoport Opera tartozó többsége a Bulgari Group vette át a szektor Group SA. Októberben 2006-os , majd a 100% átvételével az ágazat csoport által Morellato Group, a legnagyobb olasz csoport órák és ékszerek. Azóta ezt Morellato & Sector SpA- nak hívják .

Forrás: https://www.watch-wiki.net/index.php?title=Sector

#karóra #sector #sectorwatch #sectorkaróra

karóra adás-vétel