Eladó a képeken látható, használt, de újszerű állapotban lévő óra, fehér gumi szíj, tökéletes nyári viselet, dobozában, papírjával.
Esprit ffi fehér nyári óra
Adatlap
- Stílus hétköznapi, sportos
- Nem férfi
- Számlap típusa analóg
- Óratok átmérője 40 mm
- Gyártási év 2019
- Működése kvarc
- Szíj fajtája gumi
- Vízállóság NEM VÍZÁLLÓ!
- Fizetési mód átutalás, készpénz, Revolut utalás
- Szállítási mód Foxpost, személyes átvétel
Esprit ffi fehér nyári óra
Esprit
Esprit Holdings Limited kínai állami tulajdonú ruházati cikkek, lábbeli, kiegészítők, ékszerek és háztartási cikkek gyártója, az Esprit címkével. A cég székhelye Kowloonban , Hong Kongban és Ratingenben ( Düsseldorf közelében ), Németországban található . A 2018–2019 üzleti évben a Márka világszerte 1,5 milliárd euró árbevételt realizált (2019. június 30-án). Az Esprit 429 kiskereskedelmi üzletet működtet világszerte, és világszerte több mint 4900 nagykereskedelmi helyre terjeszt termékeket. Az Esprit 40 országban több mint 255.000 négyzetméter üzlethelyiséggel rendelkezik.
Az ESPRIT márkanév más gyártók számára engedélyezett. Ezen felül a csoport a Red Earth kozmetikai márkanévvel rendelkezik.
Az Cég zászlóshajóüzletei mind a jelenlegi Márka divatvonalakat, mind az engedélyes termékeket egy fedél alatt mutatják be. Az Espritnek építészeti osztálya van, amely felelős üzletei világméretű tervezéséért.
Veszteség
Az Esprit Holdings Ltd. 2011. szeptember 27-én mindössze 1,4 milliárd dollárra becsült, ami több mint 90 százalék veszteséget jelent a négy évvel korábbi 20 milliárd dolláros értékbecsléshez képest. A Credit Suisse szerint az Esprit márkáját 3,4 milliárd dollárra értékelték 2012 óta. Az Cég elvesztette globális elismertségét és hanyatlásban van. Az Márka kivonult a legtöbb globális piacról, csökkentve Kínában, Ausztráliában, Hongkongban található üzleteket és bezárva Észak-Amerikát. 2013-ban az Cég új vezérigazgatót nevezett ki, aki sikeres versenytársa (New Look) volt, hogy orvosolja ezt a hanyatlást, ami nagy sikert hozott a Márka számára, és a társaság gyorsan ismét elismert márkává válik.
Susie és Doug Tompkins
Susie és Doug Tompkins (akik korábban megalapították a The North Face-t ) által létrehozott első közös divatcsaládot egy VW busszal értékesítették, és székhelyük a Tompkins lakása volt San Francisco-ban . Susie vállalta a kreativitást és Doug Tompkinsa pénzügyi szerep az üzleti életben. Abban az időben (a 60-as évek közepe) értékesítési sikerük az eredeti „”Nagy Mama””, Helene W. Japhe volt, köszönhetően, aki vállalta, hogy kizárólag értékesítési ügynökeként képviseli őket, „”úton”” tartva vonalát és nagy sikerrel járva. Miután Helene Japhe távozott a társaságtól és a San Francisco-tól, az üzlet professzionálisabb adminisztráció és menedzsment alatt folytatta virágzását, amíg az amerikai hanyatlás el nem érkezett, és végül eladták egy hongkongi cégnek.
A logó
1979-ben John Casado fejlesztette ki az Esprit logót .Az 1980-as években bevezették a „Valódi emberek kampányát”, amelyet Oliviero Toscani fotós készített , építészeinek és tervezőinek a felhasználásával, kezdve az olasz Ettore Sottsassal , aki kidolgozta az első Esprit Europe központját Düsseldorfban. Megalapította az üzletek átfogó koncepcióját a Memphis formatervezési mozgalom stílusában . Az építészek és tervezők szerepel Antonio Citterio és Norman Foster .
Az Cég 2012 februárjában bejelentette, hogy bezárja az észak-amerikai összes kiskereskedelmi üzletet, mivel nem versenyképesek ezen a piacon, és pénzt veszítenek.
2015 decemberében az Esprit bejelentette, hogy visszatér a kanadai piacra. A bejelentés óta az Márka két üzletet nyitott, egyet a Metrotownban, a Metro Vancouverben és egy a West Edmonton Mall-ban , és egy harmadik üzlet megnyitását tervezi 2016 őszén Mississauga-ban.
2018 májusában bejelentették, hogy az Esprit bezárja mind az új-zélandi, mind ausztráliai 67 üzletet.
Kollekció
Az Esprit termékei közé tartozik az alkalmi sportruházat és a „kollekció” üzleti ruházat férfiak és nők számára egyaránt; „”de.corp”” városi alkalmi ruházat fiatal nők számára; „”gyerek”” ruházat 7–14 éves gyermekek számára; sportruházat, beleértve a síruhát, a fitnesz-divatot és az utcai ruházatot; kiegészítők, például táskák; cipők; és testruhák, nappali és éjszakai fehérneműk és fürdőruhák férfiak, nők és gyermekek számára.
1998-ban megalapították a fiatalok ruháinak „”edc”” -jét.
1990 óta az Márka az engedélyesek révén nőtt ki. Több mint 30 engedélytulajdonos közt szerepel a Coty / Lancaster (illatok) és a Falke (zokni és harisnya). Az „”Esprit timewear + jewel”” néven az Egana Holdings Ltd. órákat és ékszereket gyárt.
Az Márka home bútorokat, szőnyegeket, tapétákat, világítást, élő kiegészítőket, háztartási textíliákat és fürdőszobákat árusít; Az Esprit gyerekek világában szülési ruházatot, játékokat, kocsikat és óvodai bútorokat árusít.
Cég
A 2018/2019-es üzleti évben az Esprit Holdings Limited világszerte 1,5 milliárd eurós forgalmat jelentett. A csoport több mint 429 közvetlenül irányított kiskereskedelmi üzletet működtet világszerte, és termékeit több mint 4900 nagykereskedelmi helyszínen forgalmazza szerte a világon. A vállalat több mint 255.000 négyzetméter értékesítési területtel rendelkezik több mint 40 országban.
Forrás:https://en.wikipedia.org/wiki/Esprit_Holdings
#esprit #karóra
karóra adás-vétel