Police karóra rövid története
A De Rigo testvérek 1983-ban észrevették azt amit mások nem.
A manapság már alapkiegészítőnek számító napszemüvegek terén ebben az időben még csak funkcionálitás volt a fő szempont, és korántsem a divatos megjelenés volt a cél. A testvérpár ötlete a következő volt: Olyan napszemüveg megalkotása ami nem csak hasznos de divatos is! Így jött létre a Police márka. A napszemüvegeik töretlen sikerén felbuzdúlva, 1995-ben piacra dobták parfüm kollekciójukat is, ami szintén beváltotta a hozzá fűzött reményeket megalapozva a márka sokszínűségét.
2003
Így érkezünk el 2003-ba amikor is a cég új szegmens felé nyitva piacra dobja a Police karórákat. Az első néhány évben a karórák nem arattak akkora sikert, azonban 2007 fordulópontnak számitott. Ekkroa a márka „”Urban”” nagyvárosi kollekciója berobbant a köztudatba, és innen már felfelé vezetett az út a karórák számára is.
2010-ben a márka egy új utat jelölt ki magának, olyan férfi órákat akartak gyártani, ami nem olvad be a karórák tengerébe. Jelmondatukat is ez tükrözi „”Be Younique”” azaz légy önmagad, ez a márka hitvalássa és ez tükröződik a karóráknál is. 2013-ban volt a cég 30 éves, a kezdeti szemüveggyártásból egy életstílussá nőtte ki magát.
Lázadó egyediseget tükröző
Egy óra, és leginkább egy Police óra, ma már korántsem csak az idő mérésére szolgáló használati tárgy, sokkal több annál. Viselője lázadó életfelfogását, egyediségét, mutatja meg a világ felé. Olyan embereknek bármelyik modell tökéletes választás, akik szeretik a divatot, de mégis valami különlegeset, szeretnének magukon látni. Különleges órák mind az egyediséget tökrözik, eggyetlen típusuk se hasonlít semmilyen karóra márkához
Forrás:http://www.ora-bolt.hu/police-karora-az-olasz-melo
#police #policekaróra #karóra
karóra adás-vétel