Hublot

1980 : Carlo Crocco elindította a Hublotot.

A Hublot első bevezetése új utat tört meg az óragyártásban, amikor az aranyat, egy nemesfémet, gumival párosította. Az előlap egy hajó lőrésének jellegzetes formáját öltötte: franciául hublot. 2004- ben Jean-Claude Bivert nevezték ki a márka vezérigazgatójává. Ez a nagyobb, mint életű figura még tovább vitte az anyagok kombinálásának eredeti koncepcióját, mint „The Art of Fusion”. A Big Bang, a márka zászlóshajó kollekciója az 1980- ban piacra dobott Hublot órától vette a jelet . Azonnal elnyerte a Legjobb formatervezési díjat a Grand Prix d’Horlogerie de Genève-en. Nem sokkal ezután csatlakozott hozzá a King Power kollekció, majd később a Classic Fusion termékcsalád, amelyet az extra vékony UNICO házon belüli mozgások vezéreltek. 2006- bana márka piacra dobta Big Bang All Blackjét, és ezzel bevezette a teljesen fekete óra innovatív koncepcióját. Ugyanolyan szenzációsak voltak az egymillió dolláros órák: teljesen fehér vagy fekete gyémántokkal vannak kirakva, pontosan ennyibe kerültek. A márka továbbra is befektet a kutatásba és fejlesztésbe, kutatás-fejlesztési részlegének élén Matthias Buttet áll. A Lausanne Szövetségi Technológiai Intézettel (EPFL) is egyesítette erőit, hogy 24 karátos aranyból és kerámiából (bór-karbid) új ötvözetet fejlesszen ki, amelynek keménysége közel 1000 Vickers. Ez a „varázsarany” 2011 végén került a nyilvánosság elé , amikor is Hublot tiszteletét fejezte ki az Antikythera mechanizmus, az ókori görög kozmográf előtt, amelyet a márka úgy miniatürizált, hogy beleférjen egy karórába.

A Hublot a marketing jelentős befektetője. 2010- ben a FIFA hivatalos órája, a következő két labdarúgó-világbajnokság hivatalos időmérője, valamint a Forma-1 hivatalos órásmestere lett. 2012-ben a márka a Ferrari óragyártó partnerévé vált a Ferrari és a Hublot összes tevékenységére kiterjedő megállapodás értelmében. mind a márka imázsát, mind a két cég kereskedelmi tevékenységét tekintve. A Hublot minden évben kiad egy vagy két Ferrari különleges sorozatot, és világszerte minden Ferrari eseményen jelen van.

Közel 30 év független márka után 2008- ban a Hublot az LVMH tulajdonába került. Ezzel kezdetét vette a vertikális integráció egy új gyártóüzem megnyitásával a svájci Nyonban, amelyet az évek során fokozatosan bővítettek. Lehetővé tette a Hublot számára, hogy saját kronográf szerkezetet gyártson a számlap oldalán integrált oszlopkerékkel, amelyet UNICO néven ismernek. A Hublotnak saját Grandes Compplications részlege is van, amely mintegy 30 óragyártót, prototípuskészítőt, galvanizálót és mérnököt vett fel a korábbi beszállító BNB Concepttől.

Forrás:ITT

#hublot #bigbang

karóra adás-vétel