Daniel Wellington
A Daniel Wellington egy svéd márka, amelyet 2011-ben alapított Filip Tysander . A DW minimalista mintákat és a közösségi média marketingjét használja az órák eladására a fiatalabb fogyasztói generáció számára. Létrehozása óta Daniel Wellington több mint 6 millió órát értékesített; a vállalat ezt a sikert a digitális stratégiáján keresztül nyerte el olyan társadalmi hálózatokban, mint az Instagram . A társaság székhelye Stockholm központjában, Svédországban található, és több mint 25 országban működik különböző hálózatokkal.
Az órák készülnek Kínában, célja, Svédország, és használata kvarc szerkezet által Miyota , egy japán cég, a bőr stílusok használatával olasz bőr. „”Klasszikus”” óráik brit városok nevét kapják.
2017 februárjában Daniel Wellingtonot nevezték ki Európa leggyorsabban növekvő magánvállalatának. A társaság 230 millió dollár bevételt és 111,5 millió dollár nyereséget realizált 2016-ban. A svéd cég jelentése szerint hároméves 4,7% -os növekedést jelentett.