A Garmin órák története
A Garmint 1989-ben Gary Burrell és Min H. Kao találta meg ProNav néven. A nevet később az alapítók keresztnevének kombinációjából Garminra változtatták. A cég első terméke a tengeri piacot célozta meg. A GPS 100 1990-ben debütált, és egy panelre szerelt GPS-vevő volt. A márka korán sikerrel járt, és 1991-ben szerződtette az amerikai hadsereg. A Garmin kezdettől fogva a GPS-re és a kézi navigációs rendszerekre összpontosított. A márka kiterjesztette hatókörét, és 1997-ben mutatta be első autóipari termékét a GPS III piacra dobásával. 1999-re a cég készen állt egy új kihívásra. Új utat keres a kitűnéshez a Garmin partnerében az AirCell légi mobilszolgáltatóval. Ez az együttműködés segítette a márkát termékpalettájának bővítésében és a repülés területén való meghonosodásban.
A vállalatok együttműködtek a megfizethető repülési kommunikáció és navigáció fejlesztésében, valamint a tömegek számára elérhetővé tételében. Az eszköz lehetővé teszi, hogy az emberek ugyanazt a telefon- és mobilszámot használják szárazföldön, tengeren vagy levegőben. Az új évezred beköszöntével a Garmin már a kézi navigáció szakértőjévé vált. A márka kiadta az eTrex modellt. Kompakt, rendkívül strapabíró, mégis vízálló GPS-vevő volt. 2003-ban a vállalat felvásárolta a UPS Aviation Technologies-t, amelyet később Garmin AT-re kereszteltek át. Ez lehetővé tette számukra, hogy termékcsaládjukat panelre szerelt GPS-szel és navigációs rendszerekkel, valamint integrált pilótafülke-rendszerekkel bővíthessék. Ugyanebben az évben a Garmin belépett az óraiparba, amikor kiadta a Forerunner sorozatot, különösen a 101-es, 201-es és 301-es modelleket. A 201-es és 301-es, valamint minden további modell
2003 óta a márka egyre inkább terjeszkedik a csuklóruházattá. A kezdetben kifejezetten a futásra összpontosítva a Garmin órák mára multisport okosórákká váltak. A márka meghatározott modelleket adott ki számos tevékenységhez, az úszástól és a golftól a túrázásig. Az órák számos bioszenzort tartalmaznak, és monitorozhatják a pulzusszámot, a teljesítményt, az aktivitást és a kalóriakövetőket és még sok mást. Eredetükhöz hűen modelljeik integrált GPS-szel és számos műholdas navigációs rendszerrel is rendelkeznek. Újabb modelljeikben többek között a Garmin bemutatta a Spotify-t, a Bluetooth-t és az érintés nélküli fizetési lehetőséget is.
A Garmin órák története: Garmin és sport
A Garmin nemcsak fejlett csuklóruházati technológiái révén vett részt a sport világában. A Garmin többször is partneri viszonyban állt az angol Premier League-vel. Először 2007-2009-ben a Middlesborough-val, majd 2014-ben a Southhamptonnal. A márka 2008 és 2016 között az EF Pro Cycling profi kerékpáros csapatot is szponzorálta.
Folyamatosan új kutatásokba fektetve a márka nem hagyta abba a keresést, hogy hogyan javíthatja önmagát és áruit. A Garmin innováció és technológiai fejlesztések iránti elkötelezettsége az, ami igazán megkülönbözteti őket másoktól, és lehetővé teszi számukra, hogy kiváló terméket hozzanak létre és mutassanak be.
forrás:ITT
#garmin #karóra
karóra adás-vétel