Barion Pixel
180 000 Ft

Raymond Weil Amadeus 200 kronográf automata (Valjoux 7750) karóra

A HASZNÁLT-ÓRA.HU piactér üzemeltetői nem vállalnak felelősséget a hirdetések valóságtartalmáért! Kérjük, legyen körültekintő a vásárlások során!
Használt Raymond Weil karóra. A hirdetés feladási dátuma: 2024.06.10.
Adatlap
  • Modell Amadeus 200
  • Stílus hétköznapi, sportos
  • Nem férfi
  • Számlap típusa analóg
  • Óratok átmérője 38 mm
  • Funkciók 12 órás, dátum, másodperc mutató, stopper
  • Működése automata
  • Szíj szélessége 20 mm
  • Szíj fajtája Bőr/műbőr
  • Vízállóság 50 méter – 5 bar 5ATM
  • Fizetési mód átutalás, készpénz
  • Szállítási mód Foxpost, futárszolgálat, Packeta, személyes átvétel

Raymond Weil Amadeus 200 kronográf automata (Valjoux 7750) karóra

Raymond Weil Amadeus 200 kronográf automata karóra Valjoux 7750

Gyönyörű Raymond Weil Amadeus 200 kronográf

– ETA (Valjoux) 7750 automata szerkezet

– referencia szám: 7711

– zafír kristály üveg

– dátum ablak 3 óránál

– 38 mm széles, rozsdamentes acél tok (korona nélkül)

– valódi bőr szíj (nem eredeti)

– stopper funkció

– 50 m-ig vízálló

– a szíj hossza szerkezettel együtt 24 cm

Minden funkciója megfelelően működik. Szervíz információm nincs.

Budapest XVIII. kerületben személyesen átvehető, vagy + szállítási díj fejében, előre utalás után posta vagy futárszolgálat is megoldható.

Utánvétes fizetés a szállítási díj előre történő megfizetését követően megoldható.

Raymond Weil

Az egész 1976-ban kezdődött, az óraipar válságának közepén, amikor Raymond Weil úgy döntött, hogy megalapítja saját vállalatát, és elképzelését arról, hogy a svájci óragyártásnak valódi időmérőkké kell átalakítania, amelyek új dimenziót adnak az ipar számára. Weil úr alkotásait az órák rajongói – amatőrök és ínyencek – azonnal dicsérték. Miután erősen letelepedett Svájcba, és lelkesedése és tapasztalata egyaránt magával vitte, a RAYMOND WEIL alapítója felfedezte Európát és az egész világot, hogy fokozatosan összeállítson egy nemzetközi hálózatot. A RAYMOND WEIL ma híres márka és a svájci órásipar egyik zászlóshajója.

Mozart és Toccata

A gyors fejlődés időszakát követően a társaságnak kibővítenie és növelnie kellett a versenyképességet. E cél elérése érdekében Raymond Weil apja, Olivier Bernheim csatlakozott ahhoz, amely 1982-ben családi vállalkozássá vált. Modernizálta annak felépítését és szervezetét, számos piacot fejlesztett ki, és a kommunikációs és marketing osztályokat vette át. Érkezése megerősítette az önálló családi vállalkozás gondolatát, amely dr. Weil. Olivier Bernheim elnök-vezérigazgatóvá vált 1996-ban A márkát mindig is befolyásolta és ihlette a zene, és ez a gyűjteménynevekben tükröződött már 1983-ban, amikor az Amadeusa klasszikus osztrák zeneszerző, Mozart elnevezésű gyűjteményét Milos Forman azonos nevű, világszerte elismert filmjével együtt indították el. A zenei ihletésű kollekciónevek a márka identitásának megkülönböztető jegyeivé váltak, és hamarosan többet is követtek: Fidelio – Beethoven egyetlen operájának – a Traviata vagy a Saxo-nak nevezték el. További kultuszgyűjtemények alakították ki a márka személyiségét: a Toccata , a Fantasia női kollekció és az emblematikus Othello – az avantgárd technológia és a kifinomult formatervezés keveréke rendkívül vékony időmérőjeivel, és 1986-ban jött létre a RAYMOND WEIL tizedik évfordulója alkalmából.

Márka és a művészet

A kilencvenes évek elején a RAYMOND WEIL növekedése a svájci luxusóragyártásban megjelent a férfiak és a női Parsifal kollekció bevezetésével: a szövődmények, nemes anyagok, aprólékos kivitel és innovatív minták eredeti keveréke. A Tango , a funkcionalitás és az esztétika keveréke a tökéletesen arányos kerek vagy téglalap alakú esetekkel azonnali nemzetközi elismerést kapott. Ugyanebben az időszakban a tradíciót, egy másik emblémás gyűjteményt hoztak létre, klasszikus és kifinomult stílusban, amely az órakészítés örökségét a leginkább szennyezetlen változatában testesíti meg. Reklám-szempontból a RAYMOND WEIL különféle kommunikációs tevékenységek révén gondosan megerősítette elkötelezettségét a művészetek iránt, és 1994-ben a díjnyertes A táncosokat a levegőben ábrázoló Precision Movements hirdetési kampány tovább erősítette a márka identitását.

Család és tradíció

2006-ban, a márka 30. évfordulója alkalmából Elie és  Pierre Bernheim – a RAYMOND WEIL harmadik generációja – csatlakozott a céghez, garantálva a családfolytonosságot, ezáltal az egyensúlyt, a stabilitást és a tartósságot. Akarták hozzáadni saját jövőképüket és know-how-jukat, és a modern és technológiailag fejlett gyűjtemények fejlesztésére összpontosítottak, amelyek hatalmas sikerekgé váltak. A kizárólag férfias és csúcstechnológiájú Nabucco a márka első kollekciója, amely impozáns 46 mm-es esetet és 200 m vízállóságot tartalmaz, ugyanakkor egy kifinomult anyagot: szénszálat tartalmaz. A Nabucco Cuore Caldo- ban egy másodpercre osztott kromatográfia energiatartalék-mutatóval – az első a cég számára – be lett építve, 500 darab exkluzív korlátozott kiadása. A Freelancer mechanikus kollekció férfiak és nők számára két újdonságot hirdetett a márka történetében: a látható egyensúlykerék bevezetése; valamint a nők óráinak mechanikus sorozatának megteremtése. A hölgyeknek 2009-ben felajánlották a saját kollekciójukat is: Noemia Puha íveivel és értékes anyagaival azóta elbűvöli a nőket az egész világon.

Komplikációs szerkezetek

Az órák készítésével kapcsolatos további know-how-t és a műszaki ismereteket egy évvel később létrehozott Maestro kollekcióba helyezték , különös tekintettel olyan kiegészítésekre, mint a Maestro phase de lune – a márka első holdfázisának komplikációja egy automatikus mechanizmussal – és a Maestro Phase de Lune Semainierbüszkélkedhet olyan komplikációkkal, mint a dátum, a nap, a hónap, a hétszám és a holdfázis az automatikus mozgáshoz, amely 42 órás energiatartalékot generál. Ezeknek az óráknak a használhatóságát nagyon óvatosan figyelték meg, és innovatív nyomógombokat helyeztek a házba, hogy bármilyen szerszám nélkül könnyedén beállíthatók legyenek. Ugyanebben az időszakban a RAYMOND WEIL megerősítette elkötelezettségét a zeneiparral, szoros partnerséget építve olyan nagy zenei eseményekkel, mint például a BRIT Awards – amely a zeneipar egyik legcsillogóbb és legszélesebb körben elismert rendezvénye -, amelynek a márka Hivatalos partner 2008 óta.

Forrás:https://www.raymond-weil.com/en/the-brand/history/

#RaymondWeil #luxus #karóra #RaymondWeilkaróra

karóra adás-vétel